PDA

Zobacz pełną wersję : Pomocy - rozwalił mi się wyświetlacz a serwis chce mnie naciągnąć


wojtek2s
04-02-2015, 23:28
Witajcie!
Tydzień temu w moim Galaxy S3 Neo rozwalił się wyświetlacz - szybka jest nietknięta, dotyk działa bez zarzutu, jedynie wyświetlacz przestał działać. Dziady z serwisu nie przyjęli mi go na gwarancji i zażądali 460zł (!!!) za naprawę, kazałem go odesłać. Moje pytania do Was są następujące:
1. Czy można wymienić w nim sam wyświetlacz bez dotyku i szybki?
2. Ile taka naprawa powinna normalnie kosztować?
3. Gdzie mogę go naprawić tak, żebym nie przepłacił i żeby zrobili mi to dobrze?

Generalnie, nie mieści mi się to w głowie - kolega jakiś czas temu naprawiał podobny telefon w Holandii, gdzie godzina pracy takiego serwisanta jest 10-15 razy droższa, i zapłacił 100€ mimo, że wymieniał szybkę, dotyk, ekran i coś tam jeszcze. Telefon był do odebrania po 2 dniach, naprawiony perfekcyjnie. Tutaj za sam wyświetlacz wołają z uśmiechem jeszcze więcej i zabierają się do naprawy po tygodniu od otrzymania telefonu, gdybym nie miał do nich tak daleko to chyba zrobiłbym burdę w tym ich śmiesznym punkcie... Chory kraj, ech.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi :)
Pozdrawiam